کار، زندگی، یادگیری

خاطره بازی
پربیننده ترین مطالب

ای توف بهت زندگی

شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸ ق.ظ

میخوام شروع کنم به نوشتن اتفاقات این مدت

ولی نمیدونم از کجا باید شروع کنم

فقط میدونم باید رمزی بنویسم

و خوب رمز هم طبعا فقط به ی تعداد خاص تعلق می گیره که میشناسمشون و دوسشون دارم

ولی این پستای رمزدار خیلی خبر خوشایندی توش نیس

و نمیدونم درسته ی سری جریانات تلخ رو با آدمایی به اشتراک بزارم که ادعام‌ میشه دوسشون دارم یا نه بهتره مثل تمام این مدت باز پیش خودم نگهشون دارم؟ 

از اول گفتم‌ میخوام وقتی روزهای طلایی از راه رسید و آسمون آفتابی شد بیام بنویسم

وقتی که تمام اون اتفاقات ناخوشایند تبدیل شده به یک مشت خاطره

خوب اون روز هنوز نرسیده و شاید چندماهی طول بکشه تا اون موقع

برای همین مرددم برای نوشتن

شماها بگید بنویسم یا صبر کنم تا موقع رسیدن به ثبات و آرامش؟ 

  • نیــ روانا

نظرات  (۳)

  • گندم بانو
  • بنویس جانا. دلمون برات تنگ شده♥♥♥

    پاسخ:
    مرسی قربونت بشم
    باشه نوشتن رای بیاره من می نویسم
    ولی یادتون باشه خودتون خواستینا 😂😂
  • یاسی ترین
  • به‌بهههههههه درست شد 😍😍😍😍😍😍😌😌😌😌🎉🎉🎉🎉🎉🎉

    می دونی که چقدر خوشحالم که اومدی و نوشتی 😍😍😍

    پاسخ:
    واو واقعاااا؟؟؟
    خوب خدا رو شکر
    و خیلی خیلی مررررسی بابت پیشنهادت 🌸🌸🌸🌸
    میدونی که چقدر عزیز دل منی؟ ❤️❤️❤️😘😘😘
  • یاسی ترین
  • خواهش میکنم عزیزم ♥️

    ای جانم 😘😘😘😘😘😘💜💜💜💜💜

    پاسخ:
    فدای تو بشم مهربون  ❤️❤️❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">