کار، زندگی، یادگیری

خاطره بازی
پربیننده ترین مطالب

چالش دستخط

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ

خداییش چالش دستخط برای من با خط خرچنگ قورباغه م چندان چالشی حساب نمیشه

چالش اصلی برای اون مخاطب طفل معصومیه که مجبوره این دستخط رو بخونه :))

ولی دیگه وقتی شارمین ی دستوری میده نمیشه لبیک نگفت ❤️

 

 

جل الخالق

اینا چرا افقی شدند؟!!

دیگه خودتون گوشی رو بچرخونید

متشکرم ❤️🌸

 

 

 

  • نیــ روانا

نظرات  (۹)

  • شارمین امیریان
  • سلاااام...

    اصلا من هلاک اون شعر و نقاشی آخرم...

    حس کردم تو دهه شصت سربازم آبجیم برام نامه فرستاده😂😂😂

     

    مرسی عزیز دلم که نوشتی ❤

    پاسخ:
    سلام سلام
    دیگه تیپیک نامه نگاری اینا بود 😂
    پول هم گذاشته بودما تو پاکت
    فرمانده دو‌دره نکرده که؟ :))

    فدای تو بشم ❤️

    هق هق :-(

    مرسی مادرشوهر عزیزم :-( هق

    پاسخ:
    قربون تو بشم من عروس قشنگ و مهربون من ❤️❤️❤️
  • گندم بانو
  • لامصب کیفیتشم پایینه 🤭🤭

    قربون شکل ماهت بشم من:** تو خودت قوی‌ترین زن دنیایی. و مطمئنم تو بقیه مراحل زندگیت هم همینقدر قوی هستی و کلی اتفاق خوب منتظرته ♥

    پاسخ:
    آدرس بده اصلشو برات پست کنم 😁

    فدایی داری
    امیدوا م همین طور باشه و بتونم دووم بیارم و بسازم و بیام از روزهای شاد و بی دغدغه بگم 
    بوس فراوون بهت 😘😘😘
  • ارکیده ‌‌‌‌
  • به به به ^-^

    پاسخ:
    یا علی
    من چرا اسم تو رو ننوشتم 
    روم سیااااه
    هی گفتما ی نفر دیگه هم بود
    لازم شد نامه ویژه برات بنویسم ❤️😘
  • یاسی ترین
  • آخیییی عزیزم 😍😍😍😍😍

    قربونت برم من آخه ❤️❤️❤️ 

     

    من هلاک اون عکس تارت شدم 🤣🤣🤣🤣 واقعا هم چالش بود خوندنش . جا داره بگم دهنت سرویس مگه داشتی انتقام میگرفتی ازمون 😒 کور شدم تا خوندم 🤣🤣🤣

    باید اضافه میکردی نه شرقی نه غربی جواب نامه برقی 🤣🤣🤣🤣.

    عالی بودی مثل همیشه

    پاسخ:
    ای جااااانمممم
    عزیز دل منی تو 😘😘😘😘

    ای بابا ای بابا😂
    واقعا برای خودم خیلی بی کیفیت نیس عکسه 
    نمیدونم چرا اینطوری شده

    راست میگی
    اونو یادم باشه تو نامه ارکیده لحاظ کنم 😂😂

    فدایی داری ❤️
  • ارکیده ‌‌‌‌
  • نگییییین این چه حرفیه. :))

    هرچند از نامه ویژه استقبال میکنم :دی

    پاسخ:
    عزیز منی تو

    به روی چشششم ❤️
  • پشمآلِ پشمآلو
  • سلام عزیززززم .. من هسم میام بخونمت میبینم خصوصی نوشتی در افق محو میشم و میرم:دی

    خودمم دیگه وبلاگو اپدیت نمیکنم چون اون رسالتی ک ازش میخواستم از دست داده بود:دی

    شاید روزی با سبکی جدید به گود میدان وارد شم:دی

    مرسی که هنوز منو یادته:دی ♥

    پاسخ:
    سلااام به روی ماهت ننه
    کجااایی تو خوب😘😘😘
    خوشحالم که جواب دادی
    خوب به تو صد در صد رمز تعلق می گیره
    ولی چون فاز پستا چیز ناله س گفتم شاید نخوای بخونی و اذیت شی
    اینه که اگر خواستی کامنت خصوصی بده رمز بدم بهت
    فقط دیگه مسئولیت عواقب بعدی و حرص و جوش خوردنت رو من بر عهده نمی گیرم :دی

    + آره بیا بنویس جات خیییلی خالیه 
  • پشمآلِ پشمآلو
  • همی زیر سایه شما عزیززززم♥

    کلا بحث غمگین و شادش نیس .. ممولا سعی میکنم دنبال پست رمزدار نرم:دی

    پاسخ:
    منم معمولا در مورد پست رمزدار درخواست نمیدم مگر این که خیلی طرف مقابل صمیمی باشه
    یا این که خودش رمز بهم بده 

    در مورد این پستا اگر قدیمی ترین پست موجود رو دیده باشی همون جا اعلام کردم رمز رو فقط به دوستام میدم ولی به شرطی که خودشون بگن مایل هستند بخونند
    چون خبر خوشی توشون نیس
    حالا برای تو هم رمز رو میفرستم ولی واقعا خوندنشون پیشنهاد نمیشه :دی

    عززیزم قربون خط قشنگت عزیزم . 

    حرص خوردن ها در مقابل اون شادی که از آرامش و حال خوبت نصیبم شد هیچ بود . یعااالمه برت ارزوهای خوب خوب دارم نیروانای عزیزم و میدونم همه ش براورده میشه

    پاسخ:
    خط قشنگ گفتی و کردی کبابم :))

    فدای تو بشم مهربون
    مرسی بابت همدلی ها و دلگرمی هات
    عاااشششقتمم ❤️❤️❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">