کار، زندگی، یادگیری

خاطره بازی
پربیننده ترین مطالب

جوجه رنگی

دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۰۷ ق.ظ

در راستای انقلاب قشنگمون رفتم‌ موهامو دکلره کردم و فعلا آبی شون کردم

تصمیم دارم همه طیف رنگ های رنگین کمون و ورای رنگین کمون رو آنلاک‌ و عقده هامو خالی کنم چون طبعا فردای آزادی پوشش با موی  آبی و بنفش و نیلی و ... نمیشه رفت سر کلاس

هرچند همین اول کار با وجود جلووو کشیدن مقنعه هم کلی کامنت گرفتم :/

#لات بازیای سر پیری 

  • نیــ روانا

نظرات  (۲)

مبارکت باشه 😍😍😍

یه بار دیگه بگی سر پیری از ماتحت آویزونت میکنم 🤣

مگه من بهت نگفتم الان تازه وقت دوست پسر پیدا کردنه؟ 😒

 

به هیچ کس هیچ ربطی ندارند تو چیکار می‌کنی 😌💪 کامنتاشونو بفرستن قسمت تحتانیشون 

من تا حالا موهامو رنگ نکردم ولی فکر میکنم اگر رنگ کنم یک روزی احتمالا آلبالویی یا بنفش خواهد بود 😂😍 و طبعا اون یک روزی توی پیری‌هامه چون فعلا که حسش نیست، الان فکر می‌کنم همین طوری خوبم. اون موقع  رژ صورتی هم می‌زنم می‌رم دوچرخه سواری 😌

 

 

پاسخ:
مرررسی
والا یکی به من تقلب برسونه دوست پسر رو کجا و چجوری میشه پیدا کرد من حرفی ندارم که :))

حالا کامنتا همه مثبت بود ولی حالم گرفته شد نتونستم استتار کنم
از بس هم همیشه رنگ‌تیره گذاشتم خیلی تابلو شده 

جدی تا حالا رنگ‌ نکردی؟
حسودیم شد بهت
من از ۱۵-۱۶ سالگی موهام شروع کرد سفید شدن
از حدود ۲۷-۲۸ سالگی رنگ‌کردم
الانم رنگ نکنم فکر کنم یکدست سفید باشه

به به چه برنامه ریزی نیکو و باحالی 😘❤️😍

دوست پسر از خداش باشه توی بمب انرژی رو 

اون باید دنبال آدرس باشه الان 😌😌😌😌

آهان 🤣🤣🤣 فکر کردم کامنت منفی 

نه رنگ نکردم ....

آخی لابد ارثیه 

آره 😁😁😁😍😍😍😍

 

پاسخ:
والا گیژ دی دا :))
کم کاری اونم من باید جبران کنم 🤪

نه بابا
یکیشون که گیر داده بود خیلی بهتون میاد هرچی میگفتم خودتو بزن به اون راه انگار ندیدی و .. باز میگفت نه خیلی خوب شده آخه 😂😂

آره دقیقا ارثیه
هر چیز مزخرفی از نسلی به نسل بعد منتقل میشه

❤️❤️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">