کار، زندگی، یادگیری

خاطره بازی
پربیننده ترین مطالب

نمیرم

سه شنبه, ۳ آبان ۱۴۰۱، ۰۴:۴۱ ب.ظ

امروز رییس دانشکده بهم گفت خانم شین گفت هر وقت مسیرتون اونورا بود ی سر به حراست بزنید مثل این که مدارکتون ناقصه!

 

  • نیــ روانا

نظرات  (۷)

مواظب خودد باش نیروانا جان

پاسخ:
راستش اگر این اتفاق نمی افتاد جای تعجب داشت
این مدت به قدری پر از خشم و نفرت و غم بودم که هم تو دفتر هم تو کلاس حرف دلم رو زدم و زودتر از اینها منتظر بودم احضار بشم
ولی نمیرم و سعی میکنم یک مقدار زبونمو کنترل کنم بلکه بگذره این روزها و اینا گم شن بیرون 

ایشالا که به زودی همه‌مون روزای آزادو میبینیم:)

کلا اینکه میبینم مردم دیگه از حرف زدن نمیترسن خیلی خوبه:) 

پاسخ:
آمین
من از قدیم کله خراب بودم البته
ولی راستشو بخوای این روزها با این که شور حسینی می گیرتم و بیشتر از قبل خودسانسوری رو کنار گذاشتم ولی ته دلم دلشوره و استرس هست به خاطر حساسیت بالاتر این روزها 

بله مثل اینکه مدارکتون ناقصه 😂😂😂😂

پاسخ:
چه هم پیگیرند
فکر کن امروز خود خانومه زنگ د بهم 😱
اصرار داشت امروز بیا
گفتم امروز نمیرسم
دیگه رضایت داد به شنبه
گفتم موردی هست؟
گفت من که مدارک میخوام ولی حاج آقا نمیدونم چی میخواد باهاتون صحبت کنه
حالا یا میخواد ارشادم کنه یا میخواد بهم دستورالعمل آدم فروشی بده
احتمال سوم هم اینه میخواد دوس پسرم شه 😂😂🤬🤢🤮

سلام 

حکایت احصارتون چی چی شد آخرش 

پاسخ:
چیز مهمی نبود
ی بیانیه امضا کرده بودم 

بذار ناقص بمونه تا جونشون بالا بیاد بی شرفاااا

پاسخ:
والاع 😂👌

رفیق جان دیگه نمینویسی نه؟ 

چقدر امروز دلم برات تنگ شده بود 

پاسخ:
سلام عزیزم
نه اینجا که نیستم
همون کانال تلگرام ی وقتایی مینویسم 
مرسی به یادم بودی
و شرمنده اینقدررر ر دیر دیدم 

اختیار داری عزیزم دلم برات خیلی تنگ میشه . البته کانال تلگرامو هم ندارم . پیج اینستات هست؟

پاسخ:
این لینک کانال تلگرامه

خوشحال میشم بتونی بیایی 🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">