کار، زندگی، یادگیری

خاطره بازی
پربیننده ترین مطالب

لخت ملت

يكشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹ ب.ظ

همکار با آب و تاب از زن های روستایی همسایه باغش تعریف میکنه:

صداشون میومد 

خیلی فهمیده ن با وجود روستایی و بیسواد بودن

یکیشون میگفت اینایی که اعتراض میکنند هدفشون اینه ما رو لخت کنند

ما زمون شاه هم‌ حجابب داشتیم و ...

و باز هم تاکید میکنه رو میزان فهم و شعور زن بیسواد روستایی

نمیتونم ساکت بمونم 

براش از نیلوفر فولادی میگم ونگارمرتضوی

و این که اگر زوم شده رو شعار زن زندگی آزادی

فقط و فقط برای اینه که این صدا رو دنیا شنیده و درکش کرده

اگرنه کم شعورترین معترض هم میدونه که پوشش اختیاری فقط یک هزارم خواسته بر حق ملت هست 

بهش میگم اسمش روشه حجاب اختیاری یعنی هر کس خودش انتخاب میکنه و زن ایرانی تا جایی گه من میشناسم لخت نمیشه :))

خودمو کنترل میکنم و بهش نمیگم اگر اون زن روستایی نمی فهمه حق داره چون تو نفهمی نگهش داشتند ولی عجیبه که تو دکترای مملکت با چندین سفر خارجی چطور نمی فهمی کسی رو نمیشه لخت کرد !

 

+هربار مهسا و خنده قشنگش رومی بینم یاد روزی می افتم که برای یکی ازدوستای کردم پیام احضاریه اومده بود و به دوست دیگه مون گفتم تو این مملکت کرد بودن جرمه سنی بودن جرمه دیگه بخواد حرف هم بزنه این مجرم بالفطره حسابش  با کرام الکاتبینه

توکلاس دکترا گفتم چرا مهسا باید مانتو تنش می بود که کوتاه باشه یا بلند؟ مگه داریم قشنگ تر و پوشیده تر از لباس کردی

گفتم و به زور اشکامو کنترل کردم

تو کلاس ی دانشجوی سقزی داریم

++ پنجشنبه چهلمه :(

  • نیــ روانا

نظرات  (۳)

😔😔😔😔

پاسخ:
می بینی هوپ
احمق ها بیشتر از اونی هستند که بشه تصور کرد 

نمیتونم بهت بگم چیزی سر کلاس  چون ممکنه بگیرنت.

پاسخ:
همینقدر بهت بگم که سر کلاس تا جایی پیش رفتم که بهشون گفتم من نه قصد خودکشی دارم نه تومور مغزی و اگر بلایی سرم اومد یکی از شماها منو فروخته
فقط ی خانومه هست شوهرش فکر کنم نظامیه دنبال فرستادن پسرش به دانشکده افسریه شکل طلبکارهاست همیشه و بهش میخوره آدم فروش باشه 
دروغ چرا از اون میترسم و پیشش زیاد تند نمیرم و اگر هم حرفی بزنم چندپهلوعه که بتونم از زیرش در برم :))
یکی دو بار هم سعی کرده بحث درسی  رو ببره تو حاشیه ولی هوشمندانه برخورد کردم که از من بعیده :))

ببین یه عده فقط تلاش میکنن عصبیت کنن.

مثل همون نماینده دیوثی که گفت به جهنم که اسرا قرص خورد.

اینا هدفشون عصبی کردن ماهاست تا بتونن ذهنمونو خسته کنن.

 

یه عده هم که گاون. البته واقعا امیدوارم توهین نشه به گاو!

این همه ویدیو هست از برلین، از پرچماشون، از شعاراشون. بعد تا تو اخبار میگه آلمانیا برا گرونی سوخت تجمع کردن، میگن عه عه پس آلمانی بودن! :/

اینا هر چیم براشون سند و مدرک بیاری، باز به گاو بودن خودشون ادامه میدن!

مثلا طرف هنوز گیر اینه که مهسا رو نزدن!! میگم اصلا باشه، مهسا رو نزدن... این همه ویدیو از این همه دختری که گشت ارشاد داره میزنتشون چی؟ میگه خب حجاب قانونه، باید حجابشونو رعایت کنن دیگه! میگم یعنی مجازات رعایت نکردن حجاب، مرگه؟ بعد اونی که اختلاس میکنه یا فرار میکنه یا حتی اگه بگیرنش، مثل مهدی هاشمی، یه سوییت خفن تو اوین بهش دادن، ماهی چهار پنج روزم مرخصیه، روز آتیش سوزی هم که فراریش دادن! میگه دیگه کشور اسلامیه، نباید بی حجابی باشه!:////////

خلاصه که با گاوا بحث نکن...

 

به زودی هر روز چهلمه....

چقددددر دلم آشوبه این روزا...

پاسخ:
چقدر حرفات درسته گندم
من کلا سعی میکنم با جماعت احمق وارد بحث نشم
این رو هم به چند دلیل باهاش وارد بحث شدم
۱- این میزان از حماقت رو ازش انتظار نداشتم واقعا
۲- ی همکار دیگه هم بود که بیشتر اون رو مخاطب قرار دادم و به در گفتم دیوار بشنوه
۳- مطمئنم نتیجه می گیریم و دوست دارم از الان موضعم روشن باشه هرچند خیلی وقته روشنه 

+خیلی تلخه
این که من با سن خر ملا زنده م و نو گل ها دارن پرپر میشن خیلی برام دردناکه
هر بار خبر مرگ یکی همسن و سال پسرجان رو میشنوم نابود میشم و ناخودآگاه خودم رو میذارم جای مادرش
حس مرگ دارم 
بازم میگم مطمئنم فردا روشنه ولی طفلک اونایی که خونشون ریخته شد بیچاره خانواده هاشون که تا آخر دنیا داغدارن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">